lauantai 6. joulukuuta 2014

Esittely

Hei vaan,

olen kohta puolivuotias siperiankissapoika nimeltä Keijumetsän Kuuma Kesä. Pöpöksi kaikki kutsuvat. Mamma päätti perustaa tämmöisen blogin, jonne se aikoo kirjoittaa minusta. Taitaa olla lueskellut liikaa muita kissablogeja, jos minulta kysytään...

Heitetään alkuun vaikkapa kymmenen faktaa:

1. Olen tällä hetkellä kotimme ainut kissa aka kodin valtias.
2. Minulla on kuitenkin kaksi veljeä ja sisko, joiden kuulumisia minä, mamma ja iskä seuraamme ahkeraan naamakirjasta.
3. Minulla on vihertävän ruskeat silmät.
4. Leikkiminen on parasta silloin, kun joku leikkii minun kanssa.
5. Olen melkein kaikkiruokainen, mutta en suinkaan ahne, vaan usein syön ruuan monessa erässä. Vähän silloin, kun mamma pistää kupin nenän eteen ja loput käyn närppimässä sitten kun nälkä taas yllättää.
6. Tykkään matkustamisesta ja uusista paikoista.
7. En arkaile vettä.
8. Menen usein mamman syliin nukkumaan...
9. ... mutta eniten nukun omassa kopassa.
10. Uusi ruokasuosikkini on broilerin sydämet!

IMG_20141024_114534

2 kommenttia: